czwartek, 16 stycznia 2014

Plany na jutrzejszy wieczór

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajne plany... zawinę się w małą paczuszkę, wrzucisz mnie do torebki i też pójdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam pudełko, szykuj się kochana na jutro:)

      Usuń
  2. To szykuje się wspaniały wieczór.Miłego oglądania i słuchania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zazdraszczam!! Napisz jak wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę.
      Może nawet coś cyknę po cichutku….

      Usuń
  4. Ale fajnie, chciałam na to iść jak byłam we Wrocławiu, ale niestety terminy sie nie zgrywały :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie mąż zabiera w lutym do teatru w Lublinie, a sztuka to ponoć niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to będzie "Sztukmistrz z Lublina"?? :))

      Usuń
  6. O, brałam kiedyś udział w tym spektaklu, miłe wspomnienia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, zazdroszczę tej atmosfery opery, teatru, odświętności i "magii". Ja zawsze, gdy zaczyna się spektakl, mam ciarki….:)

      Usuń
  7. Przepiękny blog...pozdrowienia z ogrodowiska... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Melu ogromnie:) I po ogrodowiskowemu - buziam!

      Usuń

DZIĘKUJĘ:))