wtorek, 4 lutego 2014

4 X W

U nas w domu 4xW….

Po pierwsze WIOSNA (i tego się będę trzymać - to co, że luty)!


Po drugie - WIATRÓWKA.
A co za tym idzie szlaban na wyjścia...
Koleżanki kazały mi się cieszyć, że w zimie (dziecko mniej drapie w ubraniach), 
i że już (będziemy mieć z głowy).


Po trzecie - WYCISKANIE.
W sensie soków.
Od miesiąca nie mogę się zdecydować jaką wyciskarkę (sokowirówkę) mamy kupić.
Nie bardzo mam miejsce w kuchni.
Poza tym boję się, że skończy się tak jak z maszynką do chleba itp.
- czyli że po chwili fascynacji wyląduje na strychu.
Zdecydowałam się zatem na zakup soków wyciskanych gotowych,
z Maciejowego Sadu.
Cena to około 15 złotych za trzy litry pysznego soku.
(Btw - ciekawe ile jabłek potrzeba na trzy litry czystego soku…?)



Po czwarte - WAKACJI WYBIERANIE.
Korzystając ze sporych zniżek z first minute, rezerwujemy taniej hotel i samolot.
W tym roku nie będziemy korzystać z biura podróży.
Myślimy intensywnie o Sardynii…..

pinterest

13 komentarzy:

  1. Dla mnie też już jest Wiosna, za oknem pięknie świeci słońce:) Piękna buzia :) pomyśleć że ja nie przechodziłam żadnej "dziecięcej' choroby...
    o wakacjach powoli również też myślimy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej 2 W to ja nie zazdroszczę :/ Ale 4 hmmm :) Sardynia, super!:) A wiosna już tuż tuż (miejmy nadzieje) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mogę polecić sokowirówkę z wyciskarką firmy na P - serio jest malutko mycia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sardynia :)
    m... :)
    Co do sokowirówki to kupiliśmy przed świętami bosha.
    Cudo! Nic nie cieknie bokami, szparami itp.
    Cicha i szybka. Super :) polecam.
    Teraz zimą to owoce są mało wydajne.
    Z 5 pomarańczy mamy ok 2,5 duużej szklanki soku :)
    Pozdrowienia i zdrowia dla małego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka też w maluszkach złapała ospę, dzielnie zniosła a obsypana była caluteńka, dziecko nawet trzy miesiące wraca do siebie po ospie, uważaj na synka po chorobie . Pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam wyciskarkę do cytrusów - 4-6 pomarańczy + grejpfrut = dzbanek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda jest tylko do cytrusów ale sprawdza się świetnie i nie zamuje dużo miejsca :P http://kuchnieportal.pl/uploads/user_files/juicy-salif-citrus-squeezer.jpg

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooooooooooooo :) cudowne to wasze 4 x W :) prócz ospy oczywiście, ale już i tego plusy odnalazłaś :)
    Nad wakacjami też muszę pomyśleć... :)


    Udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sokuję od zeszłego roku, kupiliśmy zwykłą sokowirówkę tarczową, ktora tez sie sprawdza. Co prawda wiem, że prawdziwe sokowirowki drogie sa lepsze bo wycisna nawet soki z lisci pietruszki ale mamy poki co mikroskopijna kuchnię i aż takich potrzeb nie posiadam :)

    ale warto kupić z 5 marchewek 4 jablek 1 pomarnaczy i 2 lodyg selera wuchodza 3 szklanki plus buteleczka wielkosci kubusia :) także samo zdrowie :)

    szybkiego wyzdrowienia wam życzę, a o wakacjach także już marzę ...

    OdpowiedzUsuń
  10. kochanie kupuj soki :)
    wyciskarka po fascynacji trafi w kartonie na strych jak nic :)
    dobrze ze ksiciunio zachorowal - bedzie z bani
    mój na nic sie nie łapie 1/2 przedszkola wysmarowane o on nic !!!

    polecam korsyke i wpadnicie do sarynii :)

    milego dzioneczka
    m.

    OdpowiedzUsuń
  11. a możesz powiedzieć gdzie szukasz biletu lotniczego? oraz hotelu?

    OdpowiedzUsuń
  12. Lot głównie na stronie easy jet, a hotele zawsze na booking.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))