piątek, 28 lutego 2014

Obecna

Melduję, że jestem już obecna w blogosferze:)
Ospa za nami, zapalenie uszu za nami, ferie za nami.

Mały wreszcie w przedszkolu, a ja mogę się wyszaleć w ogrodzie.
Pogoda we Wrocławiu cudowna, wszystko kwitnie i jakoś weselej się zrobiło.

W Ikei, razem z innym maniaczkami ogrodowymi (całusy kochane:),
 opustoszyłyśmy zapasy kulkowe:)


Są już w donicach:


W domu też zrobiło się zielono:


Jeszcze mam takie wiosenne widoczki


Ferie były fajne, ale krótkie.


Nową pasją Miśka są ostatnio gry wszelakie.
Bardzo się cieszę, bo z czułością wspominam takie rodzinne wieczory z grami w dzieciństwie.


Całusy i uściski dla wszystkich czytających moje niezbyt ciekawe posty:)
Muak!

27 komentarzy:

  1. Wiosna na całego !
    U nas jeszcze trochę zimno na sadzenie i pracę w ogrodzie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, jeszcze momencik i do Was dotrze wiosna. Piękne kubeczki widziałam u Ciebie:)

      Usuń
  2. Oj szalone ... ładnie to tak wykupić wszystkie kulki ? Czemu Mnie to nie dziwi :) Gdybym miała Ikea pod nosem też bym się rzuciła :)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diana, Ty wiesz jak jest….:)) To taki fetysz ogrodowiskowy chyba…:)))

      Usuń
  3. U ciebie już faktycznie wiosna w pełni... pięknie kwitną te malutkie irysy ( bo to są irysy/kosaćce prawda?) a kulek ci zazdraszczam...ja też chcę do ikei!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jedź do Ikei szybciorem, bo u nas tylko 20 kul było, a my wykupiłyśmy 14…. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Zawsze podobały mi się kule w takich donicach no i w ogrodach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kule w donicach suuuper! no i ten widok z tarasu....genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ogród to masz cudny :))) Pogoda sprzyja takiemu szaleństwu! Ja dziś pachnę dymem z ogniska...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och,ale Ci fajnie:) Ja mam palenisko, ale czasu wieczorami na ognisko mi brakuje:(

      Usuń
  7. ach, wiosna jest cudna a u Ciebie w ogrodzie aż miło:))pozdrawiam wiosennie...Aneta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. matko światła, ty w totk wygrałas że tyle bukszpanów sprzątnełas? buźka babo ty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gram w Totka, cholercia… Ale zawsze zimą odkładam na wiosenne szaleństwo ogrodowe:)

      Usuń
  9. Zakochałam się w Twoim tarasie oraz ogrodzie :) Widzę, że wiosna u Was gości pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - piękne masz imię Marcela:)

      Usuń
  10. Mnie tez wczoraj dopadlo szalenstwo ogrodowe:-)obiecalam sobie,ze zadnych kwiatkow dopoki nie bedzie pewnosci,ze mroz juz nie zawita...ale nie wytrzymalam...:-)kume tez musze kupic!!ciekawe czy u nas w ikei jeszcze sa:-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ol(g)a - nigdy nie ma pewności, że już nie będzie mrozów - pamiętasz majówkę 2010? Ja wychodzę z założenia - co ma być, to będzie. No i cięzko mi wytrzymać do Zimnej Zośki… Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. cudowne te twoje kule i te palenisko świetne, ja troszeczkę dłubała już w ogrodzie bo jak słoneczko wyjdzie to.... nie ma mocnych i patrzę jak wiosenne cebule wychodzą cud miód ,,,,,,,ale te kule muszę kiedyś kupić może na jesień teraz nie ma mowy żebym coś kupiła ;) ale twój ogród jest dla mnie inspiacją oj fajnie tam !!!!!! całusy wraz ze słoneczkiem Mirella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko to jest to! Całuję również Mirello:)

      Usuń
  12. No tak, trawa u sąsiada zawsze jest bardziej zielona! Widzę, że odliczanie do wiosny już rozpoczęte. Świetnie! A w Kiki Ricky też lubimy grać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie gry są fajne, szkoda, że mojemu tak szybko się nudzą…:)

      Usuń
  13. Ja tez akurat z jednym po ospie - drugie w trakcie...........

    Też kupiłam w ikea teraz 2 bukszpany do ogrodu - uwielbiam wszystko co zielone ! A resztą roślin już zamówiona - nie mogę się doczekać grzebania w ziemi :)
    I dzwonki uwielbiam- piękne są.
    A.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))