sobota, 12 kwietnia 2014

Będzie się działo...


8 komentarzy:

  1. oj będzie pachniało i smakowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Uwielbiam zioła z własnego ogródka/doniczki :) Pozdrawiam serdecznie, Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tylko troszkę, bo mam mały ogród…:)

      Usuń
  4. Ja w tym roku też zakładam zielnik - nie mogę się doczekać :) Teraz kupiłam mięty: cytrynową i pomarańczową , zobaczymy jak smakują z wodą.

    Uwielbiamy lubczyk do zupy, dodaje się w trakcie - w zasadzie pod koniec gotowania - mam w ogrodzie od jesieni zeszłego roku ,
    póki co jest mały - ale u sąsiada - lubczyk to potwór!! - wiedziałaś że rośnie do 2 metrów - wygląda jak krzaczysko, musi mieć sporo miejsca :)
    Ja posadzisz zrób zdjęcia ! :)

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem z doświadczenia, że mięta to potwór dominator:) Lubczyk to moje tegoroczne odkrycie, bo nie przepadam za pietruszką. Dziękuję za porady, będę w takim razie dodawać też do zupy. I uważać na jego rozrost:) Zioła planuję posadzić w dużej donicy, bo na rabatkach mam już deficyt miejsca….

      Usuń

DZIĘKUJĘ:))