wtorek, 29 kwietnia 2014

Fajny weekend mieliśmy ostatnio









14 komentarzy:

  1. hmmm... prawie jak mój spy day :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wpisujecie się z małżonem w mój ostatni post na tema marynarek:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie to , gdzie? Wózek do zwiedzania to coś super dla mojego synka:)
    Można skupić się na zwiedzaniu a nie bolących stópkach.
    Mam pytanko - czy Mikuś siedzi na krześle STOKKE?
    Masz może namiary na jakąś stronę na której można kupić trochę taniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wózkami jeździ się po wrocławskim ZOO:) Pomysł wprost genialny, bo dzieci po 15 minutach się już trochę "wleką":))
      Tak, mamy wymarzone Stokke.
      Kupiłam, będąc jeszcze w ciąży, w sklepie "Ascot", z przeceny właśnie. Krzesełko rośnie z nami już prawie 4 lata i jeszcze posłuży z dziesięć:)

      Usuń
  4. a mnie bardziej zaciekawiła karuzela, nieśmiało zapytam gdzie taka znaleźć można?
    Fajna z Was rodzinka...z przyjemnością ogląda się takie migawki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamilko, karuzela jest we wrocławskim parku Staromiejskim, vis a vis Renomy.
    Świetne miejsce dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo - "blogowa sąsiadka" - pozdrawiam również z Wrocławia:D

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))