piątek, 2 maja 2014

Majówka tradycyjnie w deszczu



10 komentarzy:

  1. rzeczywiscie dzis pada, a le wczoraj bylo cudnie;)))jednak widze,ze relaks i tak fajny;))) zapraszam do mnie na chwile wytchnienia wśród zieleni;)))pozdrawiam cieplo;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Deszcz to nic, u mnie tak zimno, że zrezygnowaliśmy z wyprawy na rowery wodne w obawie przed krą ;) ! Brrrr... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pół upalnie pół burzowo dobrze że za daleko nie wyjechałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No dziś tak, ale dwa wczesniejsze dni były ekstra!!!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. I tradycyjnie wcześniej przez deszcz wracamy do domu ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlatego majówkę zaczęliśmy od środy. Przynajmniej nacieszyliśmy się pogodą przez dwa dni. A dziś, no cóż, bez komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wiosenne balerinki.Takie optymistyczne;)Gdzie kupujesz ubrania?Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balerinki są z GAPa, z zeszłego roku. Ubrania kupuję gdzie popadnie:))

      Usuń
  8. Witam ,ja chciałam zapytać o stoliczek właśnie szukam takiego jest uroczy chcę taki! :) Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoliczek jest hotelowy:) Ale widziałam gdzieś taki w internecie...

      Usuń

DZIĘKUJĘ:))