środa, 21 maja 2014

Migusiem



9 komentarzy:

  1. może i migusiem, ale jakże kwintesencjonalnie :)
    1. mam nadzieję, że to tylko prezencyjne inhalacja, a nie kolejne zapalenie płuc
    2. mapa z ostatniej wyprzedaży ikei czy zakupiona na all? ja się na ikeę już nie załapałam, niestety
    3. pięknie wam czosnek kwitnie
    4. sandałki... z takimi nogami grzech ich nie nosić
    5. podobuje mi się półka na książki, ale zdjęcie łódki jednak bije wszystko na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Lucysiu:))
    1. Niestety dobrze się domyśliłaś:(
    2. Mapa pochodzi z: http://www.swiatmap.pl
    3. Jest wyższy ode mnie… :)
    4. Nogi blade i z pajączkami:(
    5. Półko-zegar z Ikei, wyczekany, miał być w salonie, wyhaczył go jednak Misiek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandały na nogach to znaczy, że lato się oficjalnie zaczęło :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam właśnie w ten sposób odtrąbić lato:)))

      Usuń
  4. lato, lato czy to TY? :) Jak dobrze, że już ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. mikołaj jest przeuroczy ... skąd znowu to choróbsko :( ???
    zdjęcie z łódką cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudne
    mapa - kiedyś zawisnie w gościnno/biurowym
    sandałki - takie nogi jak będę miałą w następnym życiu też sobie sprawi - :)
    słonka nich świeci a co !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monisiu kochana - dzięki za takie pozytywne wibracje od Ciebie:))!!

      Usuń
  6. Gabrysiu, tu Mela z wiadomego miejsca ogrodowego ;). Gabrysiu, powiedz mi gdzie kupiłaś ten kinkiet który masz nad mapą na schodach??? Bardzo mi się podoba i poszukuję takiego.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))