sobota, 22 listopada 2014

Ideeen

Nareszcie:)

Marzyłam sobie od dawna o jakiejś fajnej komodzie lub półce na gazety i nareszcie mam!
Szukałam, szukałam i nic mi się nie podobało…
A teraz, kiedy wydatki na ogrodowe chciejstwa się wreszcie skończyły,
mogłam odłożyć parę groszy i spełnić domowe potrzeby.

W dodatku okazało się, że moi znajomi (polsko-holenderskie małżeństwo) 
prowadzą firmę i sklep internetowy z cudnymi meblami i dodatkami.

Sami zobaczcie:



Oto moja zdobycz:


Jeszcze takie cudne domki upolowałam:




6 komentarzy:

  1. Rewelacyjna polka! Uwielbiam taki styl!
    Ide teraz na stronke troche pomarzyc.... ;)
    Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  2. prosty a jakże świetny pomysł! prezentuje się wspaniale. i te domki jakie piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna:-) pasuje do tej ceglanej ściany :-) idę pooglądać sklep :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urokliwe zestawienie! I domek na górnej półeczce....
    Cudne!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))