poniedziałek, 5 stycznia 2015

Pięknie się rozbieliło:)







12 komentarzy:

  1. Pięknie pięknie ale mogłaby przyjśc już Wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jeszcze troszkę białego…:) A wiosna w lutym - ok?

      Usuń
  2. wspaniałe zdjęcia.
    wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja chyba lubię zimę <3

    wszystkiego dobrego w nowym roku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarodziejko, ale mi miło, że zaglądasz:) Samych cudowności w 2015!

      Usuń
  4. Za mało śniegu! Chcę więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W ubiegłym roku byłam w Polanicy, w Wielkiej Pieniawie i zakochałam się w tym mieście. Pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam to miasteczko. Jeździłam do P. już w dzieciństwie z Babcią - jako, że byłam chorowita, a tam zdroje:)
      Pozdrawiam Ulu!

      Usuń
  6. Pieknie wyglada , ale oglądając przez okno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie fajnie jest jak skrzypi pod butami przy wieczornym spacerze…?
      :)

      Usuń

DZIĘKUJĘ:))