sobota, 23 maja 2015

Dzień dobry:)

Kawa, kawusia, kaweńka…
Poranna, w nowych filiżankach z Duki, przepysznie smakuje:)
Na końcu tego posta - prośba o tematyce kawowej.


Stara ławeczka przed domem połamała się, ale już ma szlachetne zastępstwo.


Domkowe widoczki i popierdółki


 

Cudny wianek holenderski przyjechał do mnie niedawno:)
(Podobne w sklepie Ideeen)




Mam wielką prośbę.

 Czy ktoś mógłby doradzić mi jaki ekspres ciśnieniowy jest dobry?
Ale taki co mieli kawę i robi np. capuccino z mleczkiem od razu.
Jaka firma specjalizuje się w ekspresach?
Na co trzeba zwrócić uwagę, bo już zgłupiałam?

Ja mam taki mały, na kapsułki - i kawa mi nie bardzo smakuje.
Poza tym mleczko muszę podgrzewać w takiej osobnej maszynce, 
którą strasznie ciężko jest umyć po każdej porcji…

Pomocy!


 

:)

19 komentarzy:

  1. Zajrzyj na mojego bloga grey-home.blogspot.com i na Instagram pattihome. Tam masz zdjęcia mojego ekspresu z którego jestem zadowolona jak z żadnego sprzętu AGD. To marka SAECO model EXPRELIA z firmy Philips . Jest to profesjonalny ekspres z młynkiem cetamicznym, z dzbankiem do spieniania mleka. Robi capuccino automatycznie , espresso i cafemachiato i wiele innych. Sama wybierasz sobie moc kawy . Automatycznie informuje Cię o czyszczeniu , eyświetl komendy w języku polskim itp. Kosztował prawie 5 tys.ale warty jest tej ceny.

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już do Ciebie lecę:) No właśnie wiele dobrego słyszałam o firmie Saeco!

      Usuń
    2. Saeco jest dobrym wyborem, ale... to usterkowe ustrojstwo, często widzi serwis

      Usuń
    3. Też mam Saeco, mleczko wprawdzie trzeba sobie w moim samemu wzburzyć, ale jest też dołączony zestaw w rurką, którą wkładasz do mleczka w stojącym obok pojemniku, a wtedy on sam to robi (szczerze mówiąc nie próbowałam tej wersji).
      Ale kawę mieli i robi rewelacyjnie! :)

      Usuń
    4. No własnie taki z zewnętrznym źródłem mleka jest chyba fajny, bo nie trzeba myć tego pojemniczka dodatkowo.

      Usuń
  2. dzień dobry :) pięknie u was :) filiżanki cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie jak zawsze pięknie :-) Chciałam jeszcze zapytać czy możesz zdradzić, w którym odcinku Mai w ogrodzie można podziwiać twój ogród? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze materiału za mało. Maja przyjeżdża kilka razy i dopiero montują. Także jeszcze nie wiadomo co i jak:)

      Usuń
    2. Czekam z niecierpliwością :-)

      Usuń
  4. Cieszę się bardzo, że wróciłaś:-) właśnie kiedy Mają
    w Twoim ogrodzie? Gdzie w necie można zobaczyć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam express Siemens EQ.7 plus, jestem zadowolona bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecę wyguglować tego Siemensa! Buziam:)

      Usuń
  6. Kawusia z czarną czekoladą wygląda bajecznie :), no i ta ławeczka wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak z innej beczki czy bedziesz miala instragram?

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))