piątek, 18 grudnia 2015

Podsumowania 2015

Rok 2015 był dla mnie "wyrównaniem rachunków" z rokiem poprzednim.

Zawalczyłam o zdrowy organizm, czego "skutkiem ubocznym" jest także zmiana sylwetki:)
Nigdy nie byłam tak fit jak po 40-stce.
Nie ćwiczę co prawda z Chodakowską, ale za to z Bartkiem:)


Może choroba to tylko pretekst, a tak naprawdę przestraszyłam się starości?
Nie wiem…
Ale liczą się skutki i efekty.

Na diametralnej zmianie odżywiania skorzystała też cała moja rodzina, 
zwłaszcza Młody.

Zrobiłam w końcu prawo jazdy, 
zdałam wszystkie egzaminy za pierwszym razem
 i jestem szczęśliwym kierowcą w wymarzonym samochodzie.

Kipię energią, jak nigdy.
A wszystko to, włącznie ze zmianą podejścia do życia, 
zawdzięczam RUCHOWI I ĆWICZENIOM.

Bardzo wszystkich namawiam na rozruszanie się, 
zwłaszcza po czterdziestce:))

Buziaki!


10 komentarzy:

  1. Dokladnie tak jest!
    Super wygladasz, nie moge sie napatrzyc, wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i podziwiam.
    Ale powiem ci tak w tajemnicy, że na pierwszym zdjęciu byłaś równie śliczna jak dziś. To moje zdanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gabrysiu :)) dziękuje za info dotyczące eamsow. Gratuluję wytrwałości w dążeniu do idealnej sylwetki :) ja w tym roku przekroczyłam magiczne 40 wiec łącze sie z tobą bo wzięłam sie rownież za siebie ale jeszcze muszę poczekać na wymarzony finał. Takie kobiety motywują nas ogromnie- brawo!!! Nie ukrywam, ze jestem pod wrażeniem twojej osoby i pięknego ogrodu. Czytam tez ogrodowisko i jesteś dla mnie tam numerem jeden. Zaraz za tobą Marzenka. :D Świetne z was kobietki. Miło sie was czyta i czerpie inspiracje. Pozdrawiam serdecznie z Górnego Śląska :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ups! Wkradł sie błąd zamiast Justyna weszło Gromowładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JUpiiiiiii gratulacje prawka-jupiiiiiiiiiii buziolam

    OdpowiedzUsuń
  6. Girl power!
    Pozdrawiam już świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. serdecznie gratuluję wytrwałości! super efekty... tak trzymaj Gabi!!! pozdrawiam
    beata

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ:))